יום ראשון, 30 במאי 2010

סנו מנסה לעשות פרסומת לחרדים - לא מוצלחת במיוחד


"אמאל'ה, ג'וק!" עם תמונה של ילד חרדי מבוהל זו השיטה של סנו למשוך את הקהל החרדי לקנות את סנו300?

נראה לי כבר היה עדיף פשוט פרסומת רגילה של סנו300 עם התמונה של המוצר ותו לא.
מדוע יש צורך לפרסם פרסומת שדולף ממנה ריח כבד של "ח-ר-ד-י-ם". אם זה לא יהיה הם לא יקנו.
אם לא יהיה איור של חרדי מבוהל אז הם לא יקנו?
הם לא מטומטמים.

היה אפשר להתפשר על פרסומת "נורמלית" בלי שום בעיה.

עריכה:
מי שלא הבין למה התכוונתי.
הכוונה שלי היא שידוע שהחברות מתקשות לגלות את ה"סוד" של השוק החרדי.
ולא כולם מצליחים למכור להם.
הפרסומת הזו, לדעתי הייתה ניסיון שחוק ופשוט לדחוף איזה איזכור חרדי כדי לעזור במכירות.

פרקטית אם זה עוזר? אני לא יודע. צריך לעשות סקר שוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה